Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~yisha | użytkownik

imię i nazwisko adreswrocław zarejestrowany09.01.2005 @00:41:30 ostatnio na stronie26.04.2011 @16:26:26



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty30 komentarze252 posty na forum0

komputer / sprzęt
nikon d50 18-50mm, komputer zdechł.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Czarownica    13.02.2009 @18:01:07
bardzo się cieszę
_______
Nice Shoes, Wanna Fuck?
+JakubJonatanCzyz    06.04.2008 @22:56:46
poobserwuję chyba
~cincinmar    29.05.2007 @13:04:39
hallu witaj na digarcie.
_______
Odwiedziłem ciebie... odwiedź i mnie... oko za oko
~wystawjezyk    11.02.2007 @10:36:28
taaaak pająk mój przyjaciel. zawsze się uśmiecha nawet jak mówię do niego bzdury. mieszka w portfelu
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
~wystawjezyk    11.02.2007 @09:26:34
dziękujęęjukęizd
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
~raspar    07.02.2007 @17:28:18
gdzieś na pewno ; )
ostatnio edytowane: 2007-02-07 17:28:39
~Atreyu    06.02.2007 @09:17:48
łał az sie dziwie xD
nie boj, nie ma slonca poki co..
_______
~raspar    06.02.2007 @03:00:44
tutaj nie ; )
~sexymama    03.02.2007 @01:22:09
Pozdrowienia z ATM
~Atreyu    03.02.2007 @00:19:51
sram sram, coś trzeba.
_______
~Vladis    31.12.2006 @01:37:09
Wyrazy uznania dla Twoich prac...jestem pod wrażeniem.
~Atreyu    13.12.2006 @16:18:58
oo, Ania xD
_______
~raspar    28.08.2006 @13:21:07
nooo booo

teraz jestem zajęty robieniem komercyjnych kiczów.
tak dziewkuję trochę dla kasy ; p
~raspar    09.08.2006 @16:35:32
jeszcze nie teraz! jeszcze nie.
ale juz wkrotce!

ładny profil ; )
~raspar    08.08.2006 @13:48:14
moja twroczosc ewoluuje i palę za sobą mosty
-naw3    05.08.2006 @12:35:01
z miła checia kotka bym oddał dziekuje za odwiedziny!
!alkor12    09.06.2006 @14:42:29
za koment dzięki
~SonyLens    31.05.2006 @12:55:06
Thx za ocene
_______
Dobrych fotografów od złych odróżnia to, że ci pierwsi mają coś do powiedzenia, a ci drudzy tylko gadają…
-------------------
http://www.marcin.dz.pl
-------------------
~raspar    11.04.2006 @23:22:02
~raspar    13.03.2006 @16:04:32
jeszcze poprawki mi kazali zrobic
obrona za dwa tygodnie...

a co u Ciebie? :D:D
~raspar    23.02.2006 @19:25:18
do 3 marca musze oddac prace dyplomowa, wiec troche czas mnie goni...
~Deena    10.02.2006 @11:51:56
Rysuje z natury tylko na kółku plastycznym a tam babka nie pozwala zabierać prac... zresztą nie wiem czy nadawały by sie an DA
~raspar    10.02.2006 @00:37:41
ja i cudne pracki? mehehe nie słódź mi tak bo sie ze mnie zrobi narcystyczny bufon :D
a Twoj talent trudno ocenic bo jeszcze nic z rys / mal nie pokazalas. zreszta talent to tylko 1% a praca 99% sukcesu

ja jestem wbrew pozorom strasznym leniem...
~raspar    09.02.2006 @23:24:12
meheheh
no napewno
~raspar    09.02.2006 @20:00:37
taaaa
raczki to ja mam nadwyraz sprawne
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt